Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: “Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ μετά την επίδραση της πανδημίας: Η διεθνής και η ελληνική εμπειρία“, τη Δευτέρα 6 Ιουνίου στις 16:00.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι τα ακόλουθα: Γιατί μια επιχείρηση να ασχοληθεί και με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ; Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία γι΄ αυτό; Ποιο μας ταιριάζει καλύτερα; Ποια είναι η ελληνική εμπειρία; Τι γίνεται στο εξωτερικό;

Για τη δήλωση της δωρεάν συμμετοχής σας, πατήστε εδώ

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

16.00-16.10 Χαιρετισμοί:

  • Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α΄ Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ
  • Κατερίνα Γκοτζαμάνη, Καθηγήτρια, Διευθύντρια ΔΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, Διευθύντρια Εργαστηρίου Επιχειρηματικής Αριστείας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

16.10-17.10 Παρουσιάσεις:
16.10-16.30 “Γιατί να κάνουμε Ψηφιακό Μάρκετινγκ–από επιλογή ή ανάγκη;”
Βίκυ Γεωργιάδου, Peppermint Ad
16.30-17.10  Παρουσίαση ευρημάτων διατριβής με θέμα «Συγκριτική Αξιολόγηση Εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Διερεύνηση της Διεθνούς και της Ελληνικής Εμπειρίας»,
Σοφία–Στεφανία Σελίδου, απόφοιτος Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επιβλέπων Καθηγητής: Γιάννης Χατζηδημητρίου, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

17.10-17.30 Συζήτηση μεταξύ εισηγητών και ακροατηρίου.

Πηγή: ΕΒΕΘ

Copyright © 2024 by ΠΟΒΑΚΩ! All Rights Reserved. Powered by

Επικοινωνήστε

Συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?