Σύμφωνα με την τελευταία Κοινή Υπουργική Απόφαση (KYA) με αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/206/οικ. 6824/02.05.2022 – αναφορικά με τα μέτρα προστασίας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 – η  εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων – μελών του ΕΒΕΘ δύναται να πραγματοποιείται και με φυσική παρουσία, εντός του κτηρίου του Επιμελητηρίου (υποχρεωτική η χρήση μάσκας).

Ωστόσο, το ΕΒΕΘ προτρέπει τους συναλλασσόμενους να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχει, σε περίπτωση δε που τούτο δεν είναι εφικτό – για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή συνωστισμού – να  προσέρχονται κατά προτίμηση κατόπιν ραντεβού.

Συγκεκριμένα:

1.   Αιτήματα Μητρώου μόνο για τις επιχειρήσεις – μέλη του Ε.Β.Ε.Θ., μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://eChamber.ebeth.gr

Μέσω της  πλατφόρμας https://eChamber.ebeth.gr θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά οι ακόλουθες υπηρεσίες:

α) Έκδοση πιστοποιητικού εγγραφής στο Επιμελητήριο

β) Πληρωμή της ετήσιας συνδρομής στο Ε.Β.Ε.Θ.

γ) Έκδοση βεβαίωσης προέγκρισης επωνυμίας και διακριτικού τίτλου

 

Για τις λοιπές υπηρεσίες του Μητρώου (έκδοση ιστορικών πιστοποιητικών, έκδοση ξενόγλωσσων πιστοποιητικών, θεώρηση γνήσιου υπογραφής κ.α.) το αίτημα με την ανάλογη περιγραφή, θα αποστέλλεται με e-mail, με τα στοιχεία επικοινωνίας, (υποχρεωτικά κινητό τηλέφωνο και e-mail) στη διεύθυνση mitroo@ebeth.gr

Στη συνέχεια, το Τμήμα θα επικοινωνεί με τον ενδιαφερόμενο και θα τον ενημερώνει για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του και την παραλαβή του πιστοποιητικού.

Διευκρινίσεις παρέχονται από το Τμήμα Μητρώου, στο τηλέφωνο 2310370151

 

2.   Αιτήματα Γ.Ε.ΜΗ. για την καταχώρηση στοιχείων εταιρειών και για την έκδοση πιστοποιητικών αντιγράφων, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://services.businessportal.gr

Στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει εντός της πλατφόρμας https://services.businessportal.gr ο τύπος αίτησης που ενδιαφέρει, θα αποστέλεται στο e-mail gemi@ebeth.gr, η προτυποποιημένη αίτηση Ε.Β.Ε.Θ. (πατήστε εδώ), με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του αιτούντα και νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, με όλα τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά, σκαναρισμένα από το πρωτότυπο.

Διευκρινίσεις παρέχονται από την υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. στο τηλέφωνο 2310370140.

       3. Αιτήματα Τμήματος Εξαγωγών

Η θεώρηση των Πιστοποιητικών Καταγωγής  (αποστολή σε μορφή word) και των λοιπών εξαγωγικών εγγράφων δύναται να πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, μέσω του email:  exagoges@ebeth.gr και στη συνέχεια αυτά να παραλαμβάνονται στην είσοδο του επιμελητηρίου κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, με την προσκόμιση του πρωτότυπου τιμολογίου και της Υ.Δ.

Η διαδικασία θεώρησης πραγματοποιείται πλέον και δια ζώσης από το αρμόδιο Τμήμα Εξαγωγών.

 

Η θεώρηση των Carnet ΑΤΑ πραγματοποιείται, κατά προτίμηση, με ραντεβού κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.

0 Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Copyright © 2022 by ΠΟΒΑΚΩ! All Rights Reserved. Powered by

Επικοινωνήστε

Συμπληρώστε την φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα.

Αποστέλλεται

Log in with your credentials

Forgot your details?